luckiest girl

0kommentarer

tja. var ett tag sen igen. skriver fan det varje gång? fast det är bara för att jag aldrig vet hur jag ska börja. men iallafall, fick reda på mitt prov i företagsekonomi i tisdags. trodde jag skulle få typ ett E för kändes inte bra. men fick faktist ett C, fatta hur glad jag blev?! :D fan så duktig jag är. 
 
Aja, har precis skrivit klart min ideologi som ska in på söndag. gjort det idag för hela helgen är fullbokad. Imorgon kommer ingrid hit och sover här för på lördag drar vi nämligen till Ullared. fan så nirre att gå upp vid kl 4 en lördag! känns lite b att alla är typ på SHM och vi ska till Ullared haha. men det är gutt det också! :) 
 
Nä, nu ska jag ut och övningsköra lite med pappa, as nervös! har aldrig kört i mörkret innan eller med pappa. vi kommer döö. haha Puss! 
  ♥

Kommentera

Publiceras ej